dijous, 10 de febrer del 2011

sóc del sud

1.Busca els determinants d'aquesta cançó i classifica'ls

Del sud d'allà on la terra mor,
d'alla on la calor
no em deixa veure el sol.

sóc del sud i el meu caminar
s'ha fet tant complicat
que ja no veig el nord.

sóc del sud
país que ja no hi és
que s'amaga del temps
dins el cor de la gent.

sóc del sud del meu cor,
soc del sud del meu món
sóc del sud del record
d'uns països sense nom.

sóc del sud del sentiments
sóc del sud de les arrels
sóc del sud i porte als ulls
llàgrimes de lluita i futur.

Del sud d'allà on la terra mor,
d'alla on la calor
no em deixa veure el sol.

sóc del sud i el meu caminar
s'ha fet tant complicat
que ja no veig el nord.

sóc del sud i al meu caminar
s'ha fet tant complicat
que ja no veig el nord.

sóc del sud
del front meriodial,
del parlar refugiat
del somni exiliat

sóc del sud del meu cor,
soc del sud del meu món
sóc del sud del record
d'uns països sense nom.

sóc del sud del sentiments
sóc del sud de las arrels
sóc del sud i porte als ulls
llàgrimes de lluita i futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada