dimecres, 10 de novembre del 2010

ALEGRIA




Aquesta cançó ha estat passada al català estàndard

Cau el sol del capvespre dins del l'horitzó,
damunt la mar arrissada els avions.
Cau el sol del capvespre vermell i calent,
em sala i m'arengada la pell.

El penya-segat
i una pluja suau de pols estel·lar.

Cau el sol del capvespre i plàcidament
la gent es dutxa i omple els carrers.
Cau el sol del capvespre dins del meu cor,
tothom m'estima i jo estimo a tothom.

Falla la corrent
les fires no vendran cacauets.

I alegria,
les velles es peten de riure,
els dies s'acaben i els fars il·luminen
les góndoles entre lkes seves cases.

I alegria,
les òrbites en sincronia,
i els ovnis xoquen i deixen un cràter
per sempre dins la meva vida...
I alegria!

Cau el sol del capvespre dins de l'horitzó,
damunt la mar arrissada els avions.
cau el sol del capvespre vermell i calent,
em sala i m'arengada la pell.

Els municipals,és evident,
fan aparcar bé a la gent.

I alegria,
les velles es peten de riure,
els dies s'acaben i els fars il·luminen
les gòndoles entre les cases.

I alegria,
les òrbites en sincronia,
i els ovnis xoquen i deixen un cràter
per sempre dins la meva vida...
I alegria!


I alegria,
les velles es peten de riure,
els dies s'acaven i els fars il·luminen
les gòndoles entre les cases.

I alegria!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada