divendres, 12 de novembre del 2010

La petita rambla del poble sec

S'ha de posar en els buits les paraules que surten a la cançó.


Assegut a la Plaça del Sortidor,
______ t'espero,com si fos el primer bar
La Bohème,on comença el carrer Blai,
que___la petita rambla del Poble Sec

Parla'm de la pluja que ha plogut
d'imatges molles als miralls damunt l'asfalt
Potser______ per______que el teatre______tan buit
potser______ per______que avui sento tan buides les meves mans.

Tornarem a posar els peus a la sorra,
a la platja de Barcelona alguna nit de Juliol.
I es escriurem que no ens prendran mai______la vida,
que donem veu a les veles quan cantem rumbes al port.

Parla'm de la vida que ha de vindre,
de tots als homes que estimen als altres homes.
Et pregunto si existeix la humanitat,
si hem de declarar la guerra a algun______d'ignorants.

Mira,jo ja t'he vist plorar,
i creu-me quan et dic que em passa igual,
quan em cantes cançons mentre treballes,
assenyalant-me els dubtes com martells dins del meu cap.

Tornarem a posar els peus damunt la sorra...

Mentre a la cuina s'acumulen,
els plats i els gots del sopar d'ahir la nit,
tinc por de posar ordre a aquesta vida
o de fer-ho quan ja sigui massa tard.

Penso.quina sort tenir cançons
per explicar-te que a vegades_____al fons,
i treure l'energia necessària
per lluitar i sobreviure en aquest maleït_______.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada